Wyróżnienie MIXX AWARDS 2022 w kategorii performance

Dzięki szerokiemu testowaniu wyłoniliśmy 4 nowe grupy docelowe – do których prowadziliśmy dedykowana komunikację – która prezentowała różne benefity konta jakie chce. Dzięki czemu mieliśmy sytuacje win-win – klient banku – bo dostawał odpowiedz na jego realna potrzebę, którą odkryliśmy dzięki szerokim testom, zaś my obserwowaliśmy wzrost wyników sprzedażowych przy optymalizacji kosztowej za media (-7% mniej za wniosek o konto).

Postawiliśmy na video – YouTuba. Od jakieś już czasu mierzyliśmy się z faktem dużego wysycenia kanałów afiliacyjnych czy searchu, które w głównej mierze odpowiadały za „dowożenie” wyniku sprzedażowego. Do działań performancowych przewrotnie sięgnęliśmy po wideo.. ale wykorzystane w bardzo specyficzny i syntetyczny sposób. Działania mediowe na YouTube miały najniższy koszt konwersji w dotychczasowych działaniach mediowych. Zaś strategia odwróconego lejka na You Tubie spowodowała pozyskanie o 237% konwersji więcej niż w jakiejkolwiek prowadzonej kampanii na tym kanale.

MIXX AWARDS

Wykorzystaliśmy video – do działań stricte performancowych. Kampania na YouTube wygenerowała o 45% więcej wniosków niż kampanie w displayu i była 3 największym medium w dostarczaniu wniosków w środowisku Google.

Umiejętności

, , , , ,

Opublikowano w dniu

20 listopada 2022