Wspólnie z firmą Essity Polska podjęliśmy się przygotowania materiałów edukacyjnych dla osób cierpiących na żylaki oraz obrzęki nóg. Produkty uciskowe JOBST są jedną z najlepszych metod w hamowaniu rozwoju pajączków oraz wszelakich obrzęków żylnych a co więcej wpierają leczenie niedogodności z tym związanych.
Osoby pracujące w pozycji siedzącej oraz stojącej są najbardziej narażone na obrzęki ze względu na nieprawidłowości z krążeniem. Z myślą o nich jak i o osobach często i długo podróżujących powstały produkty uciskowe takie jak skarpety, podkolanówki czy rajstopy marki JOBST. Kampanię edukacyjną podzieliliśmy na fazę:
- zasięgową, gdzie najważniejszym punktem było dotarcie do jak największej liczby użytkowników w kanałach online, pokazując gamę produktów oraz uświadamiając o alternatywnym rozwiązaniu w zapobieganiu powstawania i rozwoju dolegliwości żylnych nóg. Skupiliśmy się na problemie z którym borykamy się na codzień, jednak często nie zdajemy sobie sprawy z powagi i konsekwencji jakie ze sobą niesie niewłaściwe krążenie spowodowane stylem pracy.
- kampanię edukacyjną, w której skupiliśmy się na pokazaniu gamy produktów dopasowanych do różnych sytuacji życiowych. Przygotowaliśmy set materiałów edukacyjnych na portalach zasięgowych tematycznych oraz przygotowaliśmy serię krótkich bumperów skoncentrowanych na edukacji.
- zakupową aby pokazać, że dzienna kuracja to tylko 6 zł. Dzięki tak niewielkiej kwocie mamy produkt który wspiera profilaktykę w leczeniu zaburzeń krążenia i obrzękom nóg. Dodatkowo marka JOBST przygotowała dedykowane promocje, dzięki czemu użytkownicy mogli w promocyjnej cenie zakupić i przetestować produkt.
Wyniki kampanii były dla wszystkich zaskakujące, odzew odbiorców w grupie docelowej był bardzo pozytywny dzięki czemu mieliśmy przekonanie o dobrze dopasowanych kierunkach komunikacyjnych oraz strategicznych. To była pierwsze tak duża kampania dla produktów uciskowych JOBST, która rozpoczęła nowy cykl edukacyjno-promocyjny.