Content Hub dla Santander Bank Polska

Content Hub - Santander Bank Polska

W czasach konkurencji i ciągłych optymalizacji działań SEO w wyszukiwarkach każda lokalna i globalna marka wie jak istotnym elementem jest blog oraz odpowiednio dopasowane treści pod katem jakości tekstów oraz nasycenia odpowiednimi słowami kluczowymi. Przystępując do prac nad portalem contentowym dla Santander Bank Polska postanowiliśmy przygotować bardzo wnikliwy audyt użyteczności oraz jakości blogów z sektora około-finansowego zarówno z rynku lokalnego jak i globalnego. Analiza ta pozwoliła nam na przygotowanie best pratcice wszystkich najlepszych blogów aby sprawdzić jak zbudowane są kategorie oraz poszczególne elementy składowe portalu contentowego.

Content Hub - Santander Bank Polska

Zasadniczym wskaźnikiem jest oczywiście użyteczność oraz sposób nawigowania aby użytkownik w łatwy i intuicyjny sposób mógł skorzystać z treści i z łatwością się po nich poruszać. Dodatkowym elementem jest jakość treści. Dlatego przygotowaliśmy strategię SEO dzięki której mogliśmy zweryfikować obecny zasób treści i na jego podstawie zarekomendować i przygotować strategię komunikacji. Jest to o tyle istotne aby treści dotychczas przygotowane oraz nowe nie wykorzystywały tych samych słów kluczowych ale uzupełniay się wzajemnie aby konwersja użytkownika na daną stronę była jak największa a konsumpcja treści jak najwyższa.

Ostatnia etap prac to kategoryzacja treści oraz listing. Ten aspekt jest istotny nie tylko z punktu widzenia UXowego ale również contentowego. Odpowiednie ułożenie pozwoli użytkownikowi w prosty sposób dotrzeć do interesujących go treści, których poszukiwał w wyszukiwarce ale również do całej kategorii treści, które potencjalnie mogą go zainteresować.

Umiejętności

, , , , ,

Opublikowano w dniu

20 lipca 2022