Firma LogicAI potrzebowała opracowania nowej, bardziej funkcjonalnej pod kątem SEO strony internetowej. Sztuczna inteligencja oraz produkty wykorzystujące machine learning są bardzo istotną częścią biznesu wielu przedsiębiorstw, a dzięki automatyzacji sprzedaży mogą docierać do wybranej grupy klientów. Agencja była odpowiedzialna za opracowanie makiet funkcjonalnych UX, design strony, strategię SEO oraz content marketingową oraz frontend/backend.
LogicAI to przede wszystkim inteligentne wsparcie w procesie zakupowym konsumentów. Dzięki sztucznej inteligencji produkty są lepiej dopasowane do odbiorców końcowych a korzystając z danych reklamodawcy mogą z łatwością dopasować się do ich potrzeb.
Wieloletnie doświadczenie na rynkach zagranicznych pokazuje siłę firmy LogicAI we wdrożeniach oraz wysokiej jakości produktów rekomendacyjnych. Spersonalizowany przekaz to coś czego oczekuje odbiorca, jeżeli dodatkowo dzięki machine learningowi dopasujemy okoliczności, nastrój czy potrzeby odbiorców naszych klientów i wpasujemy w to wszystko nasz produkt to z dużym prawdopodobieństwem zakup zostanie sfinalizowany.
AI to już nie tylko pieśń przyszłości jaką sobie wyobrażamy, to obecnie wykorzystywany trend w naszym codziennym świecie.