Podsumowanie prac w 2022 z nominacją w konkursie European Search Awards

Zwieńczeniem pracy każdego marketera jest przede wszystkim dobrze wykonana praca, która osiągnęła zamierzone wyniki, zadowoleni klienci oraz nagroda. W roku 2021 jednym z pierwszych konkursów w którym wzięliśmy udział wspólnie z klientem Santander Bank Polska był Power Of Content Marketing, gdzie zdobyliśmy srebrną statuetkę w kategorii finanse i ubezpieczenia.

W bieżącym roku, postanowiliśmy zgłosić nasze dokonania całoroczne w konkursie European Search Awards 2022. Nasza praca przedstawiała całoroczne działania w obszarze content marketingu w komunikacji Konta Jakie Chcę. Na warsztat wzięliśmy rodzinę, która idealnie pokazuje realia z jakimi mierzą się chyba wszyscy użytkownicy, bo kto jak nie rodzina potrzebuje wsparcia we wszystkich możliwych aspektach.

Nominacja do listy laureatów jest dla nas dużym wyróżnieniem. Jesteśmy pełni optymizmu, że uda się zdobyć kolejną statuetkę

Umiejętności

, , ,

Opublikowano w dniu

16 kwietnia 2022