Funkcjonalności aplikacji ułatwiające codzienne życie

Santander mobile

 

 

 

Codzienne zmaganie z czasem, życie w pędzie oraz otaczający nas hałas utrudnia właściwe zaplanowanie dnia. Staramy się pamiętać o możliwościach oraz korzystać z nich jak tylko to możliwe, jednak w pośpiechu zdarza nam się że korzystamy raczej ze sprawdzonej i wypracowanej wcześniej ścieżki postępowań.

Z pomocą przychodzą nam aplikacje mobilne, które na swój sposób pozwalają nam zaoszczędzić czas, stres i często pieniądze. Każda aplikacja służy nam do konkretnej rzeczy co ma swoje plusy i minusy. Plusem jest to, że znamy przeznaczenie aplikacji i jej funkcjonalności, minusem z pewnością będzie fakt, że te aplikacje mają określone funkcjonalności a nasze potrzeby rosną i pobieramy kolejną aplikację.

Są jednak aplikacje, które posiadają więcej funkcji ułatwiających codzienne funkcjonowanie, gdzie możemy dokonać zakupu biletu do komunikacji miejskiej, opłacić parking czy przejazd autostradą czy zamówić taxówkę czy kwiaty a do tego jest to aplikacja naszego banku. Santander Bank Polska wprowadził wiele nowych funkcjonalności do aplikacji mobilnej, które mają wspierać nas w codziennym życiu oraz czuwać nad bezpieczeństwem naszych finansów.

Do kampanii zaprosiliśmy Dagmarę Kowalską, dziennikarkę radia Chilli Zet. Efektem współpracy była seria materiałów video 30″ oraz 60″ gdzie Dagmara pokazywała na swoim przykładzie jak w różnych codziennych sytuacjach aplikacja mobilna pozwala jej lepiej zarządzać czasem i wydatkami. Dzięki natywnym materiałom mogliśmy dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców z przekazem aby mogli zrozumieć oraz samemu przekonać się o ile łatwiej może być w życiu dzięki tym udogodnieniom.

Umiejętności

, , , ,

Opublikowano w dniu

11 kwietnia 2022