Nowe konto w banku

Jesteś gotowy na nowe konto

Jak to jest, że teoretycznie mamy konto w banku ale korzystamy tylko z najprostszych funkcjonalności?

Dlaczego miałbym zmienić swój bank na inny skoro wszystkie oferują dokładnie takie same funkcjonalności z niewielką różnicą w prowadzeniu rachunku?

Czy konto zawsze jest za 0 złotych?

To tylko kilka pytań, które spowodowały, że na konto w Santander Banku Polska zaczęliśmy zupełnie inaczej patrzeć. Jak? Z punktu widzenia użytkownika, który jest zalewany cudownymi ofertami kont za 0 złotych oraz oczywiście z ogromnym bonusem na początek. Czy od banku powinniśmy wymagać coraz nowych ofert a jednocześnie nasz rachunek nie powinien nas kosztować?

Doszliśmy do wniosku, że w mnogości ofert banku nie powinniśmy się kierować kwestiami finansowymi a funkcjonalnościami, które oferuje bank. Dlatego dopasowaliśmy możliwości jakie posiada użytkownik Konta Jakie Chcę i dopasowaliśmy do nich grupy docelowe. Sprawdziliśmy, która grupa wymaga największego zaopiekowania oraz może korzystać z większości funkcjonalności, które pomogą w zarządzaniu domowym budżetem.

Rodzice! Bo to oni stali się głównymi bohaterami kampanii content marketingowej. Grupa, która doceni każdą funkcjonalność, która pomoże im zaoszczędzić czas, pozwoli korzystać z nowych możliwości oraz przy okazji pozwoli zaoszczędzić pieniądze w budżecie domowym, który jak wiemy nie jest z gumy 😊

Do naszej kampanii zaprosiliśmy bloggerów Our Little Adventures, którzy pokazali od początku jak założyć konto w Santnader Bank Polska, jak korzystać z mobilnych płatności oraz jak, dzięki poleceniom można dodatkowo zarobić. Wspólnie wypracowaliśmy krótkie materiały video, dzięki którym mogliśmy przybliżyć w pierwszych krokach na co warto zwrócić uwagę przy wyborze rachunku płatniczego.

Czy takim contentem przekonaliśmy użytkowników do założenia konta? Z pewnością pokazaliśmy im funkcjonalności, którymi dysponuje Santander Bank Polska, pokazaliśmy im łatwość korzystania i ile mogą zaoszczędzić czasu i pieniędzy.

Umiejętności

, , , , ,

Opublikowano w dniu

30 marca 2021