Case studies

Kancelaria Dowlegal

Lead generation w sektorze usług prawniczych, czyli o promocji zgodnej z literą prawa!

Background:

Tworzenie komunikacji w sektorze prawnym związane jest z wieloma obostrzeniami. Naszym zadaniem było zbudowanie zasięgu poprzez uświadomienie szeregu problemów związanych z tematem kredytów oraz pozyskanie leadów pozwalających na wejście w interakcję z użytkownikami zainteresowanymi pogłębieniem wiedzy.

Jaki mieliśmy pomysł?

Rozpoczęliśmy od zdefiniowania profilu użytkownika zainteresowanego treściami, które ma do przekazania Kancelaria. W tym celu publikowaliśmy artykuły, prezentacje oraz inne formy contentowe umożliwiające użytkownikom poznać narzędzia pozwalające zawalczyć o swoje kredyty. Posłużyliśmy się komunikacją na Facebooku, skąd konwertowaliśmy Userów na walkaofranka.pl. Na jej podstawie mogliśmy weryfikować skuteczność podsuwanych treści, optymalizować je i zamykać proces kontaktem z kancelarią.

Podsumowanie:

Przemyślana, zaplanowana strategicznie i wypełniona odpowiednimi treściami ścieżka użytkownika to gwarancja wysokiej konwersji. Prowadzone przez nas kampanie wciąż trwają, a użytkownicy korzystający z usług kancelarii Dowlegal wygrywają procesy, co tym bardziej potwierdza, że zaplanowana przez nas aktywacja oparta jest nie tylko mocna w wymiarze koncepcyjnym, ale przede wszystkim prowadzi do konkretnych zmian jakościowych w życiu ludzi, którzy niejednokrotnie stracili nadzieję na pozytywne zakończenie ich problemów z kredytami frankowymi.

Efekty / Przykłady komunikacji: