Case studies
Kancelaria Dowlegal
Background:
Tworzenie komunikacji w sektorze prawnym związane jest z wieloma obostrzeniami. Naszym zadaniem było zbudowanie zasięgu poprzez uświadomienie szeregu problemów związanych z tematem kredytów oraz pozyskanie leadów pozwalających na wejście w interakcję z użytkownikami zainteresowanymi pogłębieniem wiedzy.
Jaki mieliśmy pomysł?
Rozpoczęliśmy od zdefiniowania profilu użytkownika zainteresowanego treściami, które ma do przekazania Kancelaria. W tym celu publikowaliśmy artykuły, prezentacje oraz inne formy contentowe umożliwiające użytkownikom poznać narzędzia pozwalające zawalczyć o swoje kredyty. Posłużyliśmy się komunikacją na Facebooku, skąd konwertowaliśmy Userów na walkaofranka.pl. Na jej podstawie mogliśmy weryfikować skuteczność podsuwanych treści, optymalizować je i zamykać proces kontaktem z kancelarią.
Podsumowanie:
Przemyślana, zaplanowana strategicznie i wypełniona odpowiednimi treściami ścieżka użytkownika to gwarancja wysokiej konwersji. Prowadzone przez nas kampanie wciąż trwają, a użytkownicy korzystający z usług kancelarii Dowlegal wygrywają procesy, co tym bardziej potwierdza, że zaplanowana przez nas aktywacja oparta jest nie tylko mocna w wymiarze koncepcyjnym, ale przede wszystkim prowadzi do konkretnych zmian jakościowych w życiu ludzi, którzy niejednokrotnie stracili nadzieję na pozytywne zakończenie ich problemów z kredytami frankowymi.
Efekty / Przykłady komunikacji: