Czas przygotowania do świąt Bożego Narodzenia jest dla każdego z nas inny. Jedni planują wszystko wcześniej, są przygotowani i systematycznie szykują się do rodzinnego celebrowania. Inni robią wszystko na ostatni moment, narzekając na tępo, korki i tłumy ludzi w sklepach a co najgorsze jeszcze gotowanie po nocach.
A co z prezentami? Kiedy i jak to wszystko ogarnąć?
Z taką świadomością podeszliśmy do przygotowania strategii komunikacji kampanii świątecznej Santander Bank Polska. Postanowiliśmy wybrać elementy z całego portfolio funkcjonalności aby zakomunikować te, które mogą przydać się w tym pięknym okresie przedświątecznym.
Idea, która nam przyświecała to „Błyskotliwe Święta”. Chcemy aby każdy zabłysnął na swój własny sposób a my podsunęliśmy kilka pomysłów jak można to zrobić😊
W komunikacji użyliśmy nowej funkcjonalności „Moje Cele”, dzięki którym możemy w łatwy sposób oszczędzać pieniądze na wymarzone prezenty. Jak to zrobić? Wystarczy wykorzystać odkładanie końcówek czyli płacąc za zakupy, suma do pełnej złotówki odłoży się automatycznie na nasz cel. Proste i przyjemne 😊
W świątecznym zamieszaniu musimy jednak pamiętać, że jesteśmy narażeni na niemiłe sytuacje jak na przykład brak towaru za który zapłaciliśmy. Co zrobić aby uniknąć takiej sytuacji? Wystarczy skorzystać z usługi CyberRescue a konsultanci sprawdzą za nas sklep internetowy i powiedzą czy zakupy w nim są bezpieczne.
Niech ten czas przedświąteczny będzie dla nas wszystkich przyjemny i radosny…..