Kto dawno nie miał przyjemności korzystania z pociągów ten z pewnością będzie najbardziej zaskoczony w jak pozytywnym kierunku zmieniła się Polska Kolej. Po wejściu do zmodernizowanych wagonów typu Combo znajdziemy się w zupełnie innej rzeczywistości niż jeszcze kilka lat temu. Idealnie zaprojektowana przestrzeń z korzyścią dla wszystkich podróżujących pozwoli nam na komfort podróżowania pod każdym względem.

Specjalnie przygotowane miejsca dla osób podróżujących z dziećmi, osób nie pełnosprawnych czy miejsce na przechowywanie bagaży czy rowerów to kwintesencja komfortu w wydaniu PKP Intercity. Jeżeli do tego dołożymy jeszcze nowe lokomotywy, które mogą poruszać się z prędkością nawet 160 km na godzinę to łatwo można sobie wyobrazić, że nasza podróż będzie na dodatek krótsza a co się z tym wiąże będziemy mogli dłużej cieszyć się z przebywania w obranej destynacji.

 

Pierwsza realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dla PKP Intercity S.A. zaowocowała wspaniałą sesją zdjęciową, podczas której mieliśmy możliwość pokazania wszystkich walorów zmodernizowanych wagonów aby podróż przebiegała w jeszcze bardziej komfortowych warunkach. Nic lepiej nie zobrazuje modernizacji jak zdjęcia z udziałem modeli. Dzięki temu możemy pokazać naszym obecnym i przyszłym użytkownikom jak wiele możemy im zaoferować pod kątem komfortu.

PKP Intercity - kolej na dobre połączenie

Możesz liczyć na więcej komfortu

W kampanii zaplanowaliśmy komunikację z wykorzystaniem formatów digitalowych, digital OOH, spotów radiowych oraz kanałów własnych klienta. Dzięki czemu nasze animacje video oraz użyte w nich zdjęcia mogły być jeszcze lepiej zauważone. Agencja była odpowiedzialna za całość kreacji oraz produkcji materiałów na potrzeby kampanii.