Case studies

Festiwal Kino w Trampkach

Transformacja Festiwalu Kino W Trampkach, czyli jak przenieść się z kin do online’u!

Background:
8 edycja Festiwalu Kino W Trampkach zdefiniowana została przez pandemię COVID-19. Naszym zadaniem było przeniesienie lokalnego, OFFowego i offlinowego wydarzenia filmowego do kanału digital.

Jaki mieliśmy pomysł?
Młodzi użytkownicy zewsząd atakowani są komunikacją o silnie promocyjnym charakterze. Marki często niezwykle agresywnie przekonują ich, by zamiast „tracić czas na poznawanie wartościowych treści”, podejmowali decyzje tu i teraz. Nawiązując do idei festiwalowej, postanowiliśmy działać „offowo”, czyli zachęcić młodych do znalezienia chwili na zapoznanie się z contentem i sięgnięcia po filmy festiwalowe dostępne na platformie streamingowej.

Naszym głównym kanałem komunikacji był Facebook, gdzie zrealizowaliśmy zdywersyfikowaną pod względem treści kampanię targetowaną na rodziców, ale dedykowaną dzieciom w wieku 3-6 lat, do których kierowana jest oferta filmowa Festiwalu Kino w Trampkach.

Podsumowanie:
Mądry, nienachalny, dopasowany do naturalnych zachowań i wyszukiwanych treści content sprawił, iż udało się osiągnąć zaskakujące (nawet dla nas) efekty. Zrealizowane działania utwierdziły nas w przekonaniu, że potrzeby konsumentów (użytkowników) sięgają o wiele głębiej niż treści uzyskane poprzez scrollowanie feedu. To nieoceniony know how nie tylko dla działań promujących wydarzenia kulturalne, ale także realizacji kampanii wizerunkowych czy wprowadzających nowe produkty lub rozwiązania.

Efekty / Przykłady komunikacji: